digifredje Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 File Name: Dutch Language Pack / Nederlands Taalbestand File Submitter: digifredje File Submitted: 04 Jul 2012 File Category: Language Packs Supported Versions: IP.Blog 2.6.x, IP.Board 3.4.x, IP.Calendar 3.3.x, IP.Chat 1.4.x, IP.Content 2.3.x, IP.Downloads 2.5.x Volledige Nederlandse vertaling van volgende publieke onderdelen: IP.Board 3.4.6 System (core_language_pack.xml.gz) Forums (forums_language_pack.xml.gz) Members (members_language_pack.xml.gz) [*]IP.Calendar 3.3.4 (calendar_language_pack.xml.gz) [*]IP.Content 2.3.6 (ccs_language_pack.xml.gz) [*]IP.Downloads: 2.5.4 (downloads_language_pack.xml.gz) [*]IP.Blog: 2.6.3 (blog_language_pack.xml.gz) [*]IP.Chat: 1.4.4 (ipchat_language_pack.xml.gz) [*]Shoutbox 1.4.0 (shoutbox_language_pack.xml.gz) De download bevat zowel de individuele taalbestanden (zie hierboven) als het volledige taalbestand (language.xml.gz).Gebruik bij voorkeur het volledige taalbestand (language.xml.gz). Individuele bestanden overschrijven namelijk alle talen (zie "Belangrijk" hieronder). Bijgevoegd is een bestand met uitleg hoe je het nieuw taalbestand kan installeren. (language_pack_installation_readme.txt).OpmerkingenEnkel het publieke gedeelte is vertaald (dus niet het admin gedeelte). Fouten of verbetering kunnen via PM naar mij gestuurd worden. Dit pack zal up-to-date worden gehouden met opmerking vanuit onze eigen site en deze site. Bij de vertaling van "you" werd gekozen voor de familiaire vertaling "je". UpdateAls je update van een vorige versie van deze Nederlandstalige taalbestanden, dan kan je ervoor kiezen om de wijzigingen manueel in te brengen via het bijgevoegde bestand "Wijzigingen.txt". In dat bestand staat welke velden zijn gewijzigd in welke update met de gewijzigde of toegevoegde vertaling.Belangrijk Neem steeds een backup van je originele talen (Engels en eventueel andere) vooraleer je een update uitvoert. Individuele taalbestanden (forum, shoutbox,...) overschrijven steeds ALLE geïnstalleerde talen (ook Engels). Gelieve hier rekening mee te houden. We kunnen niet garanderen dat deze taalbestanden geen fouten bevatten. Gelieve deze te melden zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen. Indien je niet akkoord gaat met een vertaling, gelieve ook steeds een alternatief te bieden. We zijn niet verplicht dit alternatief te volgen als we denken dat het geen verbetering is. here to download this file
dutchy Posted July 30, 2012 Posted July 30, 2012 Type fout "prorfiel" @ Mijn Profiel > Bewerk mijn Profiel > Reacties & Bezoekers >Laat leden toe reacties na te laten op mijn prorfiel Erg bedankt voor het pakket wel. Eventuele andere opmerkingen zal je wel horen.
digifredje Posted July 30, 2012 Author Posted July 30, 2012 Bedankt! Wordt rechtgezet bij de volgende update.
digifredje Posted August 2, 2012 Author Posted August 2, 2012 Rechtgezet in versie 1.0.2, net als een 15-tal andere correcties en aanvullingen.
Kurt De Pauw Posted August 18, 2012 Posted August 18, 2012 Beste, ik heb je vertaling aangekocht, is er ook een mogelijkheid om de nieuwe Galerij te vertalen ? of komt dit in een eventuele latere update ? Mvgr,
digifredje Posted August 18, 2012 Author Posted August 18, 2012 Ik heb gallerij zelf niet, dus dat wordt moeilijk. Mocht ik er ooit nood aan hebben, dan vertaal ik het zeker.
Kurt De Pauw Posted August 18, 2012 Posted August 18, 2012 Ik heb verschillende paketten, als ik deze vertaal , hoe stuur ik die best naar je door (eventueel de galerij )
digifredje Posted August 18, 2012 Author Posted August 18, 2012 Ik weet niet of dat veel zin heeft, want ik ga die niet kunnen inladen.
schiri22 Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 Bij het installeren krijg ik een foutmelding.. ''Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 217 bytes) in .../public_html/ips_kernel/classDb.php on line 1585'' Is er een oplossing voor dit probleem?
digifredje Posted September 2, 2012 Author Posted September 2, 2012 Hoogstwaarschijnlijk te weinig geheugen. Aanbevolen door IPS is 128 MB. Hoeveel heb je er? Als je enkel een board in het Nederlands wil, kan je de inidviduele files gebruiken, maar let wel dat die dan je originele taalbestanden (Engels) overschrijven.
schiri22 Posted September 2, 2012 Posted September 2, 2012 Hoogstwaarschijnlijk te weinig geheugen. Aanbevolen door IPS is 128 MB. Hoeveel heb je er? Als je enkel een board in het Nederlands wil, kan je de inidviduele files gebruiken, maar let wel dat die dan je originele taalbestanden (Engels) overschrijven. Bedankt voor de tip, er was inderdaad te weinig ruimte. Het pakket in nu geinstalleerd. Alleen is er nog een klein probleem. Bij de meldingen staat niet alles in het nederlands: Waar zou ik dit kunnen aanpassen?
digifredje Posted September 2, 2012 Author Posted September 2, 2012 Bedankt voor de tip, er was inderdaad te weinig ruimte. Het pakket in nu geinstalleerd. Alleen is er nog een klein probleem. Bij de meldingen staat niet alles in het nederlands: Waar zou ik dit kunnen aanpassen? Meldingen zijn nochtans allemaal vertaald. Ik zou aanraden om de cache van uw taalbestanden eens te refreshen.
akke Posted September 16, 2012 Posted September 16, 2012 Werd er voor de Blogs en Gallery ook al een Nederlandse vertaling gemaakt?
digifredje Posted September 27, 2012 Author Posted September 27, 2012 Werd er voor de Blogs en Gallery ook al een Nederlandse vertaling gemaakt? Sorry, heb dit bericht gemist. Momenteel is dit niet voorzien (wegens niet in mijn bezit), maar het kan zijn dat ik deze toepassingen in de toekomst wel aankoop.
digifredje Posted November 30, 2012 Author Posted November 30, 2012 Nieuwe versie voor IP.Board 3.4.0.
Maarten Raaijmakers Posted January 16, 2013 Posted January 16, 2013 De memory limit weerhoudt mij ervan om het volledige bestand te kunnen uploaden. Ik zou de individuele files kunnen vervangen, maar het liefste wil ik ook de Engelse language pack achter de hand houden. Hoe kan ik dit het beste oplossen?
digifredje Posted January 16, 2013 Author Posted January 16, 2013 Het beste is om te vragen aan je host om de memory limit te verhogen naar 128 MB.
Maarten Raaijmakers Posted January 17, 2013 Posted January 17, 2013 Het beste is om te vragen aan je host om de memory limit te verhogen naar 128 MB. Bedankt voor je antwoord. De memory limit staat op 128 MB, vandaar dat ik al het andere geprobeerd heb, maar dit ook niet werkt. Zijn er nog andere mogelijkheden?
digifredje Posted January 18, 2013 Author Posted January 18, 2013 Ja, ik vermoed dat er dan een beperking is op de tijd die een script mag draaien. Misschien dat ook nog laten verhogen.
demon327 Posted February 3, 2013 Posted February 3, 2013 In de privéberichten interface viel met net een vreemde vertaling op: gestart door gebruiker A, zend naar gebruiker B Moet dit niet zijn: gestart door gebruiker A, verzonden naar gebruiker B ?
digifredje Posted February 3, 2013 Author Posted February 3, 2013 In de privéberichten interface viel met net een vreemde vertaling op: gestart door gebruiker A, zend naar gebruiker B Moet dit niet zijn: gestart door gebruiker A, verzonden naar gebruiker B ? Inderdaad een foutje. Zal verbeterd zijn in de volgende update.
BandiRoot Posted February 5, 2013 Posted February 5, 2013 Als ik de xml wil installeren komt onderstaande melding ? language.xml.gz Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, no@mail.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Apache Server at www.apobc.info Port 80 Een soort van time-out komt er.
demon327 Posted February 5, 2013 Posted February 5, 2013 Inderdaad een foutje. Zal verbeterd zijn in de volgende update. Ik heb zo nog kleine dingen gevonden, zal ze eens allemaal noteren en doorgeven aan je, dan kan je ze oplossen. Als ik de xml wil installeren komt onderstaande melding ? language.xml.gz Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, no@mail.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Apache Server at www.apobc.info Port 80 Een soort van time-out komt er. Daar kan de auteur niets aan doen.. het taalpakket bestand is zowat 8MB groot en de script timeout op je server moet hoger dan 30 seconde zijn... Je kan proberen het volgende in je .htaccess bestand te zetten van je forum dir: # set timeout to 10 minutes php_value max_execution_time 600 Dit achteraf wel verwijderen! Het laat je php-scripts tot tien minuten lang draaien.
BandiRoot Posted February 5, 2013 Posted February 5, 2013 Ik heb op de server de timeout naar 600 gezet maar geen resultaat.
digifredje Posted February 6, 2013 Author Posted February 6, 2013 Ik heb op de server de timeout naar 600 gezet maar geen resultaat. Op welk soort hosting zit je? Virtueel? Dedicated? Anders vragen aan je host om de limieten te verhogen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.