Jump to content

Download: Dutch Language Pack / Nederlands Taalbestand


digifredje

Recommended Posts

File Name: Dutch Language Pack / Nederlands Taalbestand

File Submitter: digifredje

File Submitted: 04 Jul 2012

File Category: Language Packs

Supported Versions: IP.Blog 2.6.x, IP.Board 3.4.x, IP.Calendar 3.3.x, IP.Chat 1.4.x, IP.Content 2.3.x, IP.Downloads 2.5.x



Volledige Nederlandse vertaling van volgende publieke onderdelen:

  • IP.Board 3.4.6
    • System (core_language_pack.xml.gz)
    • Forums (forums_language_pack.xml.gz)
    • Members (members_language_pack.xml.gz)

[*]IP.Calendar 3.3.4 (calendar_language_pack.xml.gz) [*]IP.Content 2.3.6 (ccs_language_pack.xml.gz) [*]IP.Downloads: 2.5.4 (downloads_language_pack.xml.gz) [*]IP.Blog: 2.6.3 (blog_language_pack.xml.gz) [*]IP.Chat: 1.4.4 (ipchat_language_pack.xml.gz) [*]Shoutbox 1.4.0 (shoutbox_language_pack.xml.gz)
De download bevat zowel de individuele taalbestanden (zie hierboven) als het volledige taalbestand (language.xml.gz).
Gebruik bij voorkeur het volledige taalbestand (language.xml.gz). Individuele bestanden overschrijven namelijk alle talen (zie "Belangrijk" hieronder).
Bijgevoegd is een bestand met uitleg hoe je het nieuw taalbestand kan installeren. (language_pack_installation_readme.txt).

Opmerkingen
  • Enkel het publieke gedeelte is vertaald (dus niet het admin gedeelte).
  • Fouten of verbetering kunnen via PM naar mij gestuurd worden.
  • Dit pack zal up-to-date worden gehouden met opmerking vanuit onze eigen site en deze site.
  • Bij de vertaling van "you" werd gekozen voor de familiaire vertaling "je".

Update
  • Als je update van een vorige versie van deze Nederlandstalige taalbestanden, dan kan je ervoor kiezen om de wijzigingen manueel in te brengen via het bijgevoegde bestand "Wijzigingen.txt". In dat bestand staat welke velden zijn gewijzigd in welke update met de gewijzigde of toegevoegde vertaling.

Belangrijk
  • Neem steeds een backup van je originele talen (Engels en eventueel andere) vooraleer je een update uitvoert.
  • Individuele taalbestanden (forum, shoutbox,...) overschrijven steeds ALLE geïnstalleerde talen (ook Engels). Gelieve hier rekening mee te houden.

We kunnen niet garanderen dat deze taalbestanden geen fouten bevatten. Gelieve deze te melden zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen. Indien je niet akkoord gaat met een vertaling, gelieve ook steeds een alternatief te bieden. We zijn niet verplicht dit alternatief te volgen als we denken dat het geen verbetering is.



here to download this file

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoogstwaarschijnlijk te weinig geheugen.


Aanbevolen door IPS is 128 MB. Hoeveel heb je er?



Als je enkel een board in het Nederlands wil, kan je de inidviduele files gebruiken, maar let wel dat die dan je originele taalbestanden (Engels) overschrijven.




Bedankt voor de tip, er was inderdaad te weinig ruimte. Het pakket in nu geinstalleerd.
Alleen is er nog een klein probleem. Bij de meldingen staat niet alles in het nederlands:



Waar zou ik dit kunnen aanpassen?
Link to comment

Bedankt voor de tip, er was inderdaad te weinig ruimte. Het pakket in nu geinstalleerd.


Alleen is er nog een klein probleem. Bij de meldingen staat niet alles in het nederlands:





Waar zou ik dit kunnen aanpassen?




Meldingen zijn nochtans allemaal vertaald.
Ik zou aanraden om de cache van uw taalbestanden eens te refreshen.
Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Als ik de xml wil installeren komt onderstaande melding ?

language.xml.gz

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, no@mail.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Apache Server at www.apobc.info Port 80

Een soort van time-out komt er.

Link to comment

Inderdaad een foutje.

Zal verbeterd zijn in de volgende update.

Ik heb zo nog kleine dingen gevonden, zal ze eens allemaal noteren en doorgeven aan je, dan kan je ze oplossen.

Als ik de xml wil installeren komt onderstaande melding ?

language.xml.gz

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, no@mail.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Apache Server at www.apobc.info Port 80

Een soort van time-out komt er.

Daar kan de auteur niets aan doen.. het taalpakket bestand is zowat 8MB groot en de script timeout op je server moet hoger dan 30 seconde zijn...

Je kan proberen het volgende in je .htaccess bestand te zetten van je forum dir:

    # set timeout to 10 minutes
    php_value max_execution_time 600

Dit achteraf wel verwijderen! Het laat je php-scripts tot tien minuten lang draaien.


Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...