VincentS Posted May 26, 2017 Author Posted May 26, 2017 On 2017-5-25 at 1:16 PM, Bart (R-023) said: Hoi @VincentS! Kleine bug in de vertaling (waarschijnlijk door een update): Key: node_enable_row Huidig: %s inschakelen Updaten naar: Inschakelen Key: node_disable_row Huidig: %s uitschakelen Updaten naar: Uitschakelen Dank voor de opmerkzaamheid! Ik heb het aangepast in de bronbestanden.
VincentS Posted June 28, 2017 Author Posted June 28, 2017 De vertaling voor versie 4.2 is in volle gang. Een het leeuwendeel is inmiddels vertaald. Mocht je deze vertaling willen testen (als bestaande gebruiker), laat het dan even weten in een prive bericht.
HCICT Posted August 30, 2017 Posted August 30, 2017 Ik heb vandaag de nieuwste taal pakket geïnstalleerd na de laatste update. Nu constateer ik dat er nog wat problemen zijn bij mobiel weergaven. Update: - 12:04 - 23:09 key: f_hours_short Nieuwe waarde: {# [1:u][?:u]} key: f_minutes_short Nieuwe waarde: {# [1:min][?:min]} key: f_days_short Nieuwe waarde: {# [1:d][?:d]} Key: f_years_short Nieuwe waarde: {# [1:j][?:j]}
Jheroen Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 ha mensen, is er iets te zeggen over een update ivm versie 4.3 ?
VincentS Posted May 14, 2018 Author Posted May 14, 2018 On 5/8/2018 at 11:28 PM, Jheroen said: ha mensen, is er iets te zeggen over een update ivm versie 4.3 ? Ik probeer 'm deze week aan te leveren. Niet alles zal dan vertaald zijn, maar wel het leeuwendeel. De emoji laat ik sowieso even voor wat het is. Dat is nog een pokkeklus. Of iemand moet een bruikbare lijst met standaard vertalingen voor emoji hebben liggen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.