Hobbe Posted February 2, 2013 Posted February 2, 2013 Swedish language for IP.Board 3.4.x View File Svenskt språk för:IP.Board 3.4.8IP.Calender 3.3.4IP.Chat 1.4.4Nästan allt är översatt, men vissa funktioner är enbart delvis eller inte alls översatta. Admin-sidan är inte översatt. English Swedish language for:IP.Board 3.4.8IP.Calender 3.3.4IP.Chat 1.4.4 Almost everything is translated, but some functions are only partially or not at all translated. AdminCP is not translated. Submitter Hobbe Submitted 02/02/2013 Category Language Packs Discussion URL Support Info <p>Support via support topic</p> Supported Versions 0,IP.Board 3.4.x,IP.Calendar 3.3.x,IP.Chat 1.4.x
atronelius Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 Jag har laddat ner språkfilen och installerat den genom att gå in i Admin CP / Look & Feel / Manage Languages. Där laddade jag upp language.xml.qz-filen. Jag lät det ta sin tid att laddas upp. Sen valde jag Svenska som Default. Men hela mitt community är fortfarande på engelska. Vad beror det på?
NilsFMH Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Hej Hobbe,Har försökt skicka PM till dig men fungerar ej.Tänkte höra med dig om du håller på att översätta 4.0.0 så att det är färdigt när den släpps?Jag hjälper dig gärna att översätta!
Sverok Posted December 26, 2014 Posted December 26, 2014 Hej, nu är vi kanske inte ute efter 4.0 översättningen i nuläget, men vill gärna hjälpa till med att se till att det finns en ordentligt översättning som är bra och korrekt för även blog. Detta eftersom vi ska börja använda systemet på forumet för forum.sverok.se och då vill vi självklart hjälpa till och vara delaktiga i en bra översättning.
simonle Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 Jag hjälper också gärna till med översättningen till v4.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.