Jump to content

IPS 4: Norwegian Translation (Norsk, bokmål)


Recommended Posts

  • 9 months later...
  • 2 months later...
8 minutes ago, Diyhrt said:

Hej, kan inte säga att allt är så bra översatt. Ibland använder du brukere för medlemmer och ibland tvärtom. Som exempel påloggade medlemmer fast det ska vara brukere.

Det er et imponerende arbeid som er lagt ned i oversettelsene til Norsk og jeg er svært glad for at dette er delt med oss andre helt gratis. All kred til diskusjon.no som deler dette med oss andre. 

Det er veldig enkelt å oversette dette slik man vil, så bare sett i gang om du ikke er fornøyd.

 

Link to comment
19 minutes ago, Diyhrt said:

Jovisst är det enkelt att översätta. Men varför inte översätta rätt från början?

Jeg er norsk og jeg vil ikke bruke frasen "Påloggede brukere", når det er snakk om "Påloggede medlemmer" - men det er jo bare å forandre det til det du ønsker selv. Jeg har ikke sett behov for å endre noen av disse ordene. Tvert i mot er det et bra språk.

Det er som nevnt ingen selvfølge at dette blir delt med oss, og det er bare å delta i dugnaden og oversette det selv og dele med andre om du ønsker det.

Link to comment
23 minutes ago, Kjell Iver Johansen said:

Jeg er norsk og jeg vil ikke bruke frasen "Påloggede brukere", når det er snakk om "Påloggede medlemmer"

Jag skulle ha använt Brukere online ”Users Online” eftersom det inte bara är medlemmar utan Users

Edited by Diyhrt
Link to comment
  • 5 months later...
  • 1 year later...

Hei

Jeg har oversatt en god del av applikasjonen "Classifieds" - Og hadde håpet at du kanskje er interessert i denne?
Jeg er litt usikker på om når man oppdaterer en språkfil om det man da har lagt inn blir overskrevet eller forstatt vil være der etter oppdateringen.. (jepp er fersk) når det gjelder denne delen..

Ed

Link to comment
On 11/10/2021 at 9:35 AM, IPMSNorge said:

Hei

Jeg har oversatt en god del av applikasjonen "Classifieds" - Og hadde håpet at du kanskje er interessert i denne?

Jeg er ikke interessert i å oversette noe annet enn offisielle applikasjoner eller sy sammen flere pakker. 

On 11/10/2021 at 9:35 AM, IPMSNorge said:


Jeg er litt usikker på om når man oppdaterer en språkfil om det man da har lagt inn blir overskrevet eller forstatt vil være der etter oppdateringen.. (jepp er fersk) når det gjelder denne delen..

Jeg foreslår at du nesten bare tester. Jeg vil anta at den bare overskriver fraser/ord som er i språkpakken man importerer fra. 

Link to comment
1 hour ago, TSP said:

Jeg er ikke interessert i å oversette noe annet enn offisielle applikasjoner eller sy sammen flere pakker. 

Jeg foreslår at du nesten bare tester. Jeg vil anta at den bare overskriver fraser/ord som er i språkpakken man importerer fra. 

ok, takker for svar.

Link to comment
  • 10 months later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...