Jump to content

Download: Dutch Language Pack / Nederlands Taalbestand


digifredje

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Hi -

I just purchased the file. Can I use any version of the language pack for my ip board, which is 3.3.4? Should I use the latest file? Do you have an earlier file? I am afraid I cannot upgrade from 3.3.4 to 3.4.6 at the current time.

I went ahead and bought the file to show my sincerity and willingness to pay. I hope I will hear from you.

Thanks,

Brian

Link to comment

Hi -

I just purchased the file. Can I use any version of the language pack for my ip board, which is 3.3.4? Should I use the latest file? Do you have an earlier file? I am afraid I cannot upgrade from 3.3.4 to 3.4.6 at the current time.

I went ahead and bought the file to show my sincerity and willingness to pay. I hope I will hear from you.

Thanks,

Brian

Normally this file should work for your version.

If not, I can provide you an earlier version of the language file.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Komt er nog een update voor 3.4.6?

En als ik nu het taal bestand koop zijn updates dan gratis in de toekomst? (ook naar 4.0?)

Deze versie is compatibel met 3.4.6. Er komt wel nog een laatste versie met enkele kleine verbeteringen.

Aangezien de nieuwe versie opnieuw vertaald zal moeten worden, zal dit een aparte download worden.

De support van deze versie zal dan ook stoppen met de komst van 4.0.

Link to comment

Bedankt Digifredje voor het mooie werk, zonder jouw werk zou er geen kwalitatieve NL taalbestand zijn, dus even een complimentje !

Wanneer kunnen we een versie verwachten voor 3.4.6 ?

Met vriendelijke groeten,

Karel

De "oude" versie werkte al met 3.4.6, hoor. :)

Ik heb zonet vermoedelijk de laatste versie online gezet voor de 3.X reeks.

Hierin zijn nog enkele kleine foutjes verbeterd.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Bedankt voor jouw moeite met het vertalen naar NL. Ik heb ook zojuist het NL pack gekocht. Aangezien ik een beginner ben met IPB, hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn eigen wijzigingen in de taal zichtbaar worden op mijn forum?

Ik wil namelijk een aantal kleine aanpassingen maken in de mails die verstuurd worden naar leden, die specifiek voor mijn forum van toepassing zijn.

Ik pas ze aan in 'edit wordpack' en dan GO maar ik krijg ze bij een refresh op het forum zelf niet te zien helaas.

Ik hoor graag van je.

Link to comment

Bij deze een korte uitleg

  • Ga naar AdminCP -> Look & Feel -> Manage Languages
  • Klik op "Nederlands"
  • Gebruik de "Find" knop om de string te zoeken die je wil wijzigen of ga de verschillende "Pack Name's" af om de string te zoeken
  • Wijzig de vertaling
  • Klik op "Go"

De vertaling is nu gewijzigd.

Link to comment

Klopt, dit lukt ook maar dan zie ik de vertaling niet op het forum zelf verschijnen... bijvoorbeeld ik wil 'creëer account' aanpassen in 'registreren'. Ik heb daarvoor inmiddels 2 strings gewijzigd maar met een refresh etc blijft er nog steeds staan 'creëer account'.

Ik hoor graag van u :)

Link to comment
  • 2 months later...

Ben in proces om IP Board te gaan gebruiken. Nu heeft ons forum voornamelijk een ouder publiek zeg maar, vandaar dat wij "u" etc gebruiken.

Mijn vraag als beginnende gebruiker, is het als ik dit language pack koop, "je" makkelijk in "u/uw" te wijzigen?

Misschien een soort van zoek en vervang optie?

groeten, Tinoky

Link to comment

Ben in proces om IP Board te gaan gebruiken. Nu heeft ons forum voornamelijk een ouder publiek zeg maar, vandaar dat wij "u" etc gebruiken.

Mijn vraag als beginnende gebruiker, is het als ik dit language pack koop, "je" makkelijk in "u/uw" te wijzigen?

Misschien een soort van zoek en vervang optie?

groeten, Tinoky

Je kan uiteraard zoeken op "je", alleen zit dat wel op meer dan 1000 plaatsen, dus dan zal je die overal moeten wijzigen.

Daar zal wel wat tijd in kruipen.

Link to comment
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Het volgende is niet vertaald:

 

Mijn Configuratiescherm → Instellingen → Profielinstellingen

 

Profile Information:

Gender -> Not Telling - Male - Female
Location
Interests

​Dit is een onderdeel van de profielvelden. Aangezien je die zelf kan aanpassen via het adminCP en niet overal gelijk zijn, zijn er hier geen vaste vertalingen voor.

Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...